Leta i den här bloggen

onsdag 26 januari 2011

Trodde jag sett allt...

av Lisa Bengtsson, men inte på långa vägar. Jag blir lyrisk då jag ser vad hon skapat...Den ena härliga pärlan efter den andra :-)

Vart skulle jag kunna ha denna tapet? Den finns även i vinrött-rosa


Så förtrollande söt att titta på med bokmärksängeln och Lisas rosor och säkert är herrarna några gamla gentlemän.



Ljuvliga tapeter med några oväntade inslag som tex mannen som står där...man vill titta på länge, som en tavla! Möjligen svårplacerade?


Några "gamla" godingar vill jag också visa här

Tapeten "Familjen" passar ju förträffligt i en hall eller klädkammare



Taktapeten är helt underbar!!!
Har man denna taktapet så "ska" det vara krispigt vita lakan och en maffig takrosett med kristallkrona. Inte så snutte puttigt som på bilden ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar