Leta i den här bloggen

torsdag 27 januari 2011

Rumsbord

Dom här borden gillar jag jätte mycket och har samlat på mig endel bilder.

Detta bordet är från DIS
Mio, det var detta bordet som gjorde att jag fick upp ögonen för stålstommar och bordsskivan är gjort av återvunnet trä. Ett ganska stort rumsbord på 163cm x 90cm, 7995 kr


The home.se kommer detta bord ifrån 120cm x 70 cm, kostar 2700 kr


The home.se 1700 kr


Ilva.se 5200 kr


Här är mitt favoritbord från house doctor och om jag inte minns fel så kostar det 2700 kr och är 90 cm i diameter. Känns bättre att ha ett runt bord då man har småbarn som flyger runt i vardagsrummet.


Detta från Ikea är oxå snyggt och praktiskt med hyllan där under!
Deras bord "Stockholm" är ju oxå väldigt snyggt!


Detta hittade jag nu i kväll på Svenska hem längd 150 cm bredd 70cm, 3495 kr


Super snyggt är även detta bord..Romance från Ilva, 1900kr

1 kommentar:

  1. Så många fina bord du har hittat, vet inte vilket jag gillar bäst!

    SvaraRadera