Leta i den här bloggen

tisdag 18 januari 2011

Mina fönster

Visar mina andra fönster från vardagsrummet.
För första gången har jag fått en orkide´ att blomma igen :-) Här är det bara morgonsol och en skvätt vatten en gång i veckan. Idag har jag köpt ännu en orkide´ nu då jag blivit expert på att ta hand om dom ;-)
Får se vart den ska planteras..


I motsatta fönstret står dessa ljusstakar och hjärtat och blomman fick jag av vänner då min pappa gått bort,
så dom är mig väldigt kära!


Idag har jag varit i pappas lägenhet och på Emmaus och skänkt bort en massa kläder och skor. Sedan en inspirationsrunda med min faster på EM möbler OOo...Så mycket fint! Handlade mat på Coop och avslutade dagens runda på återvinningen och fick kasta massor! Känns bra att ha kommit så här långt i utrensningen av pappas saker. Men det mesta är ändå ner packat i kartonger och körs till stugan för att tas tag i senare.
Nu har vi pappas förråd och garage kvar... förutom stugan då!

Men nu ska jag lämna gammal medicin på apoteket och hämta igen mina små älsklingar från dagis och ikväll serveras Stekt fläsk/korv, potatis och bruna bönor till middag
:-)JAMMI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar