Leta i den här bloggen

onsdag 19 januari 2011

Skiss

Jag ska få en bokhylla från pappa.. Vid första anblicken så tänkte jag att den skulle iväg till Kupan (Röda korset) Dom stod på varandra och dessutom på en hurts i pappas förråd.
MEN sen kom jag på att denna skamfilade möbel är ju precis vad jag letat efter :-) Få se om den vid ett senare tillfälle ska få lite omsorg och färg.
Det finns knappt några bokhyllor som är 80 cm höga... Jag vet för jag har letat!
Hade skissat på några som jag tänkte att Johan skulle snickra ihop någon gång i framtiden.



80 cm höga för att då hamnar bokhyllan precis i underkant av fönstret.
Jag har ritat till hissgardiner och lampor som jag också letar efter.

Nu har jag bara ställt ner orkidén, den ska få lite bark runt fötterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar