Leta i den här bloggen

måndag 17 januari 2011

I mitt fönster

Tände några ljus här på morgonen och jag älskar verkligen mina ljusstakar!
Mina nya från Spiti har inte hamnat på rätt ställe ännu, men dom passar väldigt bra i fönstret oxå... Dom får mig att lyfta blicken från det digitala trumsetet som står som ett monument här på golvet ;-)

Här är krukan som jag fyndade på Mio här om dagen


Idag ska jag städa här hemma efter en helg där allt bara trillat från oss då vi varit på en mycket trevlig överasknings fest för min halvsyrra som fyllt 30 år. Ojoj...Söndagen var seg och jag var stel i nacken efter lördagens synder ;-)
Johan bakade Te-kakor och senare på kvällen var vi i pappas lägenhet som vi håller på att tömma inför försäljning. Allt tar mycket längre tid än vad vi trott.

En kopp kaffe till och sen ska här röjas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar