Leta i den här bloggen

lördag 8 januari 2011

Lysande juveler

Visst är dom härliga dessa siden lampor?
Dom är från www.Minh.se är 68 cm i diameter och kostar 1790 kr (finns även i vitt)
Den ger nog inte så bra allmän ljus antar jag. Men den är nog väldigt effektfull både under dagen då den hänger som ett smycke från taket och på kvällen som en glödande mysbelysning ;-)



Här skulle jag absolut hänga en grön lampa



och här en vit



En Lila eller vit lampa här :-)



Och självklart en orange lampa i detta rum!!!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar din lamp-färgsättning, jag håller fullkomligt med. Vi har en liknande lampa i vårt sovrum som är köpt i Vietnam som vi är helnöjda med.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna ha en i vårat sovrum oxå!
    Fast ingen av dessa färger...

    SvaraRadera