Leta i den här bloggen

måndag 24 januari 2011

Målare på ingång

ÄNTLIGEN ska målarna komma igen och fixa våra spruckna gipstak :-)
Dessutom så ska dom få måla väggar så slutfinichen ser PROFFSIG ut!

Vi har inte ett rum som är helt färdigt och det ska bli så skönt att få det gjort!

Nu får jag dessutom en andra chans att välja väggfärg i vardagsrum och hall :-)
Jag valde samma sandfärgade nyans till alla allmänna ytor inkl. tvättstugan och garaget, den passar PERFEKT i köket som ofta badar i sol och ljus.
Dessvärre vart jag inte lika nöjd med resultatet i hall och vardagsrum dit solen inte når lika bra, visst är rummen ljusa fast med den färgen känner jag att dom är för dystra.

Här är en bild på köket taget av Jenny i September 2010. Är glad att se att det faktiskt hänt saker här hemma sedan dess :-)


Nu fick jag ny energi och ska iväg och kika på färger och kanske en tapet till klädkammaren ;-)
(Jag hann inte iväg, målarna kom och jag fick peka vart det skulle spacklas...dom kommer åter imorgonbitti)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar