Leta i den här bloggen

måndag 10 januari 2011

Joel in action

Detta kort är från Joels 5-års dag, han fick ett wii spel "Donkey kong" och just nu är det det som gäller :-)

Trummar på sina nya trummor!


Igår kväll vispade han ihop en pannkakssmet. Han klippte ner 1 machmallows och strödde ut över den stekta pannkakan. Trodde Joel ville ha den, men den fick jag äta upp! Smakade helt ok, fast jag föredrar hjortronsylten

Jobbigt var det att vispa...


Men gott blev det!


Imorgon är det dagis som gäller efter 3 veckors ledighet och gissa vem som längtar!
Han har haft nedräkning de sista dagarna :-)
Då ungarna är på dagis så ska jag passa på att städa och så får jag främmen :-)

2 kommentarer:

  1. OJ, så stor han blivit!! HUUUR länge sen är det vi sågs;-) Lust med en date snart?

    SvaraRadera
  2. Jag vet...det var lääänge sedan!! Vi träffas gärna :-)Jag börjar jobba 1 Feb, men innan det borde vi ju kunna ses!!

    SvaraRadera