Leta i den här bloggen

onsdag 12 januari 2011

Dålig rea ... familje foton

Jag är helt chockad!! Kom ut från Indiska REAN tomhänt :-o Detta har ALDRIG inträffat förrut! Det utlovades:
"ALLT I BUTIKEN FÖR HALVA REA PRISET"
men det stämde inte riktigt överens med verkligheten.
Det var 30% rabatt på alla gardiner och REAN var på halva priset...

Det blev barnkläder på rea från H&M o Lindex och sen åkte jag och min faster på en inspirationsrunda på Bula och Mio... Där blev det ett REA-inköp till mig :-) En ytterkruka i svart plåt som jag länge velat ha!!

OCH så har jag lämnat in min jacka (mot ett kvitto)på D&D som jag köpte innan jul med 10% rabatt pga att det var ett hål i en ficka som dom skulle laga efter jul... men nu har dragkedjan börjat gå upp underifrån då jag använde den. Mycket irriterande nu då jag äntligen hittat en jacka som jag vill ha! Hoppas att jag fått ett måndagsex så jag får en ny och hel jacka som håller i längden tillbaka!!! Annars blir det ut och leta vinter jacka igen *suck*

___________________________________


Ikväll laddade jag ner korten från Johans jobb kamera som aldrig tömts förrut. Det var över 700 foton i den

Ett foto på min älskade pappa i höstas
9 September 2010


Taggen och Johan på kontoret


Joel och Tilda
12 September 2010


Mina små godingar som är så goa mot varandra att man ofta får bli rörd då man ser dom ihop. *göllegöll*


Jag och lillan (1,1 år)


Kollar tv och har det bra
26 september 2010


Joel visar crossen för grannen Felix, som har en cross sedan länge..

Här får man ju en liten kik på hur garaget såg ut i september... Tyvärr ser det nästan likadant ut i daxläget, så någon pysselkväll eller tavel målning är inte aktuell än på ett tag.

Denna snygging är nyklippt av faster Maria (Joel 4,9 år)


Spindelmannen gästade Rasmus på hans 2 år´s kalas


Julafton och juldagen firades hos gammelmormor i Örträsk...


Tony kollar Kalle på julaftonen 2010

2 kommentarer:

  1. Ingen pysselkväll?!?!? VA??!! Trodde det va på gång snart;-)) Skämtåsido, hoppas vi kan få till det snart! Många fina bilder.

    SvaraRadera
  2. Allt måste hitta sin plats och en hel del måste säljas och skänkas bort! Hoppas verkligen att vi finner tiden och motivationen inom kort!
    Men sen DÅ blir det pysselkvällar :-)
    Kram på dig

    SvaraRadera