Leta i den här bloggen

tisdag 25 januari 2011

Pris chock

Jag var på en inspirations runda idag.
Huvudsakligen skulle jag hitta en passande färg till vardagsrum och eventuellt hallen. Har nu 5 pyttesmå lappar med snarlika gråtoner att glo mig less på...
Har ff inte sett Alcro´s (som jag visade här tidigare)färgkarta.



Men hamnade i min ordning bland Designers Guild´s textil kataloger :-)
Inte så ofta jag har haft tillfälle att stå själv utan barn och bläddra och känna på tygerna.
Hittade ett perfekt turkos-tail-färgat linnetyg med stora beige-grå-vita blommor samt lite guld tryckt på det. Tyckte att dom var lite "fega" för att vara DG, men enklare att sätta in i min stil än många andra av hennes underbara textilier...
Frågade efter priset och ohH...Noo
Jag får glömma dessa gardinlängder, dom kostade nämligen fyratusenfemhunda kronor per meter!
Tyvärr suddades namnet på tyget ur minnet i samma veva som jag såg priset, så jag har inte hittat igen det här på nätet.

Gardiner från nätet... vet inte vad tygerna kommer ifrån


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar