Leta i den här bloggen

tisdag 4 maj 2010

Stress inför visning!

Idag hade jag och syrran bokat dagen i lugn och ro hemma hos henne för lite trädgårdsinspiration och kaffe och surr.
Vi hade gått runt i ca 1 timma och skulle in för att hämta kaffe och skissblock då Johan ringde och sa att vi hade visning om 1 timma o 15 min!! Mäklaren hade glömt berätta det för oss! Det skulle komma ett par kl 16 och planen var att jag skulle städa efter hämtning av Joel kl 14.
Paula fick bli barnvakt och jag stampade gasen i botten och åkte hem där redan Johan o pappa höll på att städa. Vi dammsög, skurade golv, plockade ur och i diskmaskinen, bäddade sängar, torkade trappan, sopade altanen... fluffade gardiner rättade till kuddarna *PUH* Kl 11.45 drog vi därifrån efter en turbostädning på ca 45 min!

Vi har inte hört av mäklaren efter dessa visningar. Man är ju bra nog NYFIKEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar