Leta i den här bloggen

tisdag 4 maj 2010

HÅR KLIPPNING

Hår klippning mitt i allt!
Våren är här och jag längtar efter förändring.
Dessutom passar det ju perfekt för mitt hår har aldrig varit i sämre skick.
Ammningen, stressen och ett schampo som heter SYOS har kvaddat barret BIG TIME!
Jag ska göra nått drastiskt med håret och jag längtar...
Har två bilder på en frisyr som jag gillar och som Mikkan (min frissa och halvsyrra) har kikat på och godkänt och hon ska anpassa frillan efter mig...liiite längre lugg och så!
Har inte bokat tid ännu, det är ju lite jox med barnvakt och så.
Men det ska ske inom kort :-)

Här får ni se vad jag tänkt mig






Hon på fotot är Maliin från bloggen Villa stoor

2 kommentarer:

  1. PEA!!!! Du skulle bli skitsnygg i tuff kort frisyr - KRAM kusen busen!

    SvaraRadera
  2. Tror du det!! Jag håller på att balla ur...ska jag verkligen vara SÅ modig??
    Mikkan ska få komma med ideér... hon kan ju hår och vet vad folk passar i :-)

    SvaraRadera