Leta i den här bloggen

tisdag 18 maj 2010

Snurriburr

Nu när säcken ska knytas ihop, saker ska bestämmas och beställas! DÅ får min hjärna spatt och går på högvarv... har jag tänkt rätt, blir detta verkligen bra, finns det inget annat sätt att göra det där på???

Idag satt jag och funderade på köket och kom då på att om vi tar bort överskåpen och sätta upp vitrinskåpet på den väggen istället och sätta upp hyllplan i samma träslag som vitrinet (mörka från indiska OM det finns på Indiska?) med svarta konsoller i järn...eller inte??!! OM vi gör så kan vi hänga upp överskåpen i tvättstugan.
Jag MÅSTE få fason på mina tankar fort som

Igår natt satt jag på ikeas hemsida och skulle få ihop våran tvättstuga. + annat som tv-bänk, bäddsoffa och matta osv. Köper man på ikea innan den 25 Maj så får man tillbaka 100 kr på varje 1000 kr, det skulle ju inte sitta helt fel.
Men hur ska det gå till??
Har nog inte tid att åka iväg till Sundsvall i helgen.

Nu är målarna i huset och spacklar för fullt :-) Barnens avdelning är färdig (tak och väggar) imorgon ska dom börja på andra sidan, därför är Johan där ikväll och styr ihop så dom kan jobba på.
Ungarna är ff sjuka så jag tar mig ingenstans och Joel kräktes ikväll oxå så det blir inget dagis på torsdag heller!

Hittade 2 bilder från Leilas kök, typ den putsade väggen vill jag att målarna ska återskapa i vårat kök :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar