Leta i den här bloggen

onsdag 5 maj 2010

OPS! i tvättstugan

Jag måste tänka om lite...
Dörren sitter INTE där jag ritat öppningen :-o

Snickaren erbjöd sig att flytta dörren 10 cm gratis. Men JISSES vilket mastodont-jobb!! Nää, det får vara som det är och jag får fila på nya planer.
TUR att jag inte hade bilden klar för mig hur jag ville ha det, då hade det blivit jobbigare att tänka om!
Kanske ska vi nu ha en tvätt-stapel eller tvättmaskin o torkttummlare under bänken istället för 2 upphöjda som vi hade planerat.
Jag vill ju ha så mycket bänkyta som möjligt, det ska oxå rymmas en tvättho i bänken!
Fram med skissblocket!!!

Ikväll ska vi på K-rauta Vi har 20% rabatt på svedbergs tom idag.
Det blir en vit komod med svart granitskiva och ett elipsformat fat ovanpå.
Bild på det finns här i bloggen

Jag och svägerskan Malin har skålat med kaffe i huset idag :-) Rasmus skålade med saft och äpple!

Nu är snart alla vägg-reglar uppe...så för första gången så har jag gått in i alla olika rum och fått mig en uppfattning om hur stora dom kommer att bli.
Vårat sovrum vart större än jag trott :-) Underbart!!!
Klk vart mindre än jag föreställt mig...
Men ALLT känns SUPER BRA och jag längtar så efter att få börja inreda!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar