Leta i den här bloggen

söndag 30 maj 2010

Klinkrat i tvättstugan

WOW...på 3 timmar blev tvättstugan klinkrad :-)

När Johan o Erik jobbar då jädrar är det bara att hålla i sig...det går fort och det blir såååå bra!

......FÖRUTOM.....

Mitt i detta äggskalsfärgade klinker ligger det en turkos platta som hamnade där av "misstag". Alltså den satt fast i ett av klinker-näten och Pappa, Johan och Erik tyckte det skulle vara kul att skoja lite med mig och klinkra in den mitt i rummet.
Jag höll ju på att dö och dom skulle övertala mig om hur läckert det skulle vara att ha den kvar. Men nu blir det ju lite krångel för Johan som ska dit i kväll och foga detta golv. Då måste han skära upp den plattan från golvet och sätta dit en ny och VIT platta och förmodligen ska den väll torka fast innan fogning??

Pappa har lagt golv i vårat vindsförråd och det blir stort och en bra yta för div sesongsprylar.

Jag har fotat men ej laddat in i datorn...kort kommer senare
Nu ska vi till Erik o Malin och grilla och äta morsdagstårta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar