Leta i den här bloggen

fredag 14 maj 2010

Med lite mera eftertanke...

Nu har jag pratat med min kompis Jenny...
Hon är en väldigt stilsäker tjej som är mycket eftertänksam och envis och ger sig inte förrens hon hittat den perfekta prylen / möbeln / färgen och hon föredrar enkelt och enfärgat och är SÅ duktig på att få ihop det och det till en mysig och snygg helhet.

På tal om eftertanke...mina tapetval...jag har tänkt om (IGEN) jag blir så less på mig själv!
Men jag vill ju att det ska bli PERFEKT och passa våran familj. Gärna mycket färg och mönster, glatt och ändå snyggt.
NU har jag funderat på att ha putsbetong stuktur i hela köket, inte bara som fondvägg och go bananas med tygerna istället.
Har ni sett Leila bakar nu på slutet?? Dom har gjort om i hennes kök och har gjort en putsad vägg om ser lite ruff ut och är en perfekt backdropp för färgexplosioner (hittar tyvärr ingen bild)
Kanske ha enfägarde längder och mönster och färg i soffan och på kuddar och tavlor!!

Om möjligt ska jag kidnappa Jenny imorgon för en tur i färg affären :-)
Det drar ihop sig...målarna kommer på måndag för att spackla tak och väggar och mycket MÅSTE bestämmas inom en väldigt snar framtid!

Underbara väggar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar