Leta i den här bloggen

fredag 28 maj 2010

Överaskningar :-)

Alltså....vad händer??
2 STORA överaskningar på 2 dagar :-)
Johan bokade tid åt mig för både klippning och färgning hos min egen Mikkan!!
Snacka om överaskning...han tar hand om ungarna och jag ska bara njuta :-)
MEN...jag...börjar få kalla fötter...har ingen aning om hur MODIG jag är då jag väl sitter där?? Visade ju en bild här tidigare om hur jag ev skulle klippa mig??!!

Idag så får jag veta vad killarna (Johan, Peder och Niklas)kokat ihop helt utan våran vetskap...(jag, syrran och Mikkan)
Syrrans karl är "pappa" till denna överaskning, han har ringt runt och rekat vad man kan göra på midsommar och som passar oss alla. Det bidde en weekend i Sundsvall :-) Vi åker på fredag och ska bo på hotell 2 nätter och en bussresa till södra berget på lördagen för midsommarfirande och på söndagen ska vi gå på IKEA :-) Snacka om att vi tjejer blev överaskade *hihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar