Leta i den här bloggen

söndag 24 oktober 2010

Vad lite kan göra mycket

Nu ångrar jag nästan att jag valt sätta en mönstrad tapet i sovrummet. Tänk om man hade neutrala väggar, vad enkelt det då hade varit att ändra hela rummet med att slänga ett nytt tyg över sänggaveln... Eller som nu då det är 20% rabatt på alla överkast på Indiska. Jag klämmer och stryker på dom, dregglar och går vidare. *suck*
Nu är jag ju väldigt nöjd med mina sovrums tapeter oxå :-) Så jag är inte i färd med att måla om. Men mina inrednings-impulser går ständigt på högvarv då jag ser fina saker och fantasierna skenar iväg.

Jag vill ha ALLT!!! Mönstrade tapeter, enfärgade väggar, färg, vitt, smakfullt och galet... Är en allätare av inredning och har så svårt att hålla en röd tråd.
Men det blir ju personligt :-)

På våran gästtoalett i gamla huset satte jag en panellängd med turkosa medaljonger från golv till tak bakom toaletten. Så enkelt och så effektfullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar