Leta i den här bloggen

fredag 8 oktober 2010

Ännu mera Baronessa

Dök på Baronessa igen, fast denna gången på Bemz! Dom som bla. syr soff o fotölj och stols-fodral till endel av Ikea´s möbler. Tänk vilka möjligheter det finns...
Baronessa på buntade köks stolar?? *Gagaggagaa* Det hade dom tyvärr ingen bild på...men kan det bli nått annat än fab? Våra stolar är ifrån gamla Hermanssons så dom går ju tyvärr inte att pimpa på detta geniala sätt.
Fast jag tror att vi ska ha svarta pinnstolar i vårat kök... men ingenting är skrivet i sten förrens jag har funderat klart.
Man kan ju ha tur och hitta IKEA stolar på blocket ;-)

Ursäkta att jag "tjatar" med att visa upp tyget. Men jag vill bara HA det här som en mönster och färg kick som så väl behövs!


Dom hade så bra "närbilder" på tyget på bemz hemsida

Har fortfarande inte varit på stan och klämt och kännt på tyget. Hoppas jag får tid till det nästa vecka.


Här är IKEA möbler i Lisa Bengtssons klädsel OTROLIGT LÄCKERT i mina ögon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar