Leta i den här bloggen

tisdag 19 oktober 2010

Blått är flott

Kikar närmare på färgen BLÅ.. den har legat i dvala hos mig i en herrans massa år!
Men nu poppar den upp här och där och Me like!
Iallafall som en accentfärg...
Har blått i vardagsrumsmattan och i en Klimt tavla som oxå ska hänga här..
Har sett kuddar i "rätt" blåfärg i silke på Mio Köp 3 betala för 2 :-)

Här kommer blå inspiration (fast inte den blåfärg jag kikar efter ;-) )

Här en annan tuff kudde från Mio 390:-


Kul med blått och gult


Så himla fint


Och det bästa till sist!


Blått och gult på de 3 sista bilderna :-) Snyggt
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Hej
    tack söta för din kommentar!
    fina blå bilder du visar
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Åhh snyggt! Jag är ingen blå tjej egentligen men det här gillade jag skarpt!

    Kul att du hittade min blogg, jag skall kolla in dina golv senare...nu kaffe- och grötfix!

    Vi ses! /Carina

    SvaraRadera