Leta i den här bloggen

måndag 25 oktober 2010

Finular på tomten...

Joo..trots att snön ligger kvar här så sitter jag och funderar på vårens projket.

Bilder från gårdagen 24 Okt 2010. Lillan och jag var på en promenad i snön för första gången. Hon har nu suttit och gått och ätit av snön och gillar det skarpt!




Nu till veckan så kommer UE med bärlager som ska vara på uppfarten och i innergården (där asfalt och plattor ska läggas till våren)
Det sket sig med att asfaltera i år *suck* för kallt och då bildas kristaller och det blir inte riktigt bra, så då är det ju lika bra att vänta... som vi är så bra på *NOT* / vana vid!

Här är ett fristående uterum.. Jag har skissat på ett med 4 väggar och inte så mycket insyn. Ryggåstak och kamin finns med i planen!
Men just detta projekt får nog stå på 10-års planen



Jag gillar pergolan här nedan.. altaner i olika höjder är ju lite skoj..



Växthuset är ju FAB.. grusgång och svarta detaljer



Jag skissar på området närmast huset för tillfället. Innergåden och hur plattsättningen ska vara. Altanen... Sist skissade jag bort en stor del av altanen som var framför köksfönstret och satte en grusgång där istället som leder till resten av altanen, som nu fått bli något större :-)
Tur att jag har tid på mig att få till detta.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera