Leta i den här bloggen

tisdag 12 oktober 2010

Inspirationsbilder

Jag är nog mera SVART VIT än vad jag kunnat ana...
Alla inspirationsbilder jag hittat i mina mappar ikväll går i denna "färg" skala...
Har själv funderat på en liknande lampa bakom Johans fotölj som för övrigt börjar se riktigt sliten ut. Den är O-utbytbar, han älskar den. Så då blir det att klä om den *spännande tanke* Just nu är den sand-beige och väldigt neutral *humm*



Barometer från ikea


Den här bilden hittade jag hos Purpel Area idag...
Så snyggt...mattan, bordet, industri lampan, tolix stolarna PERFEKT mix
Vi ska ju ha 2 svarta industrilampor ovanför ek köksbordet... har funderingar på mattan "stockholm" från ikea (svart vit randig) men denna var ju FAB...undrar vart den kan tänkas vara köpt?? Vi ska ha svarta pinnstolar (om det inte dyker upp nått annat längst vägen)


Mattan stockholm rand från ikea

Helt fantastisk innergård inne/ute miljö
"The sky is the limit"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar