Leta i den här bloggen

lördag 2 oktober 2010

Spanar på utemöbler...rotting

1 av alla mina skisser på uteplatser och trädgård... detta är den som är aktuell just nu. Eller...inte riktigt, hittade en JABO stuga på 15 kvm som förråd istället för den som står vid uppfarten på skissen. Tror inte heller att det blir en rabatt mellan altan och uterummet.. (När uterummet ska byggas vet jag inte ???)
..utan att man sågar hål för ett träd i altanen.
Funderar oxå på vad det ska vara för träd...vill ha nått som är snyggt på hösten oxå för det är väll då man utnyttjar uterummet som mest.


Till våren ska vi bygga en altan och jag inreder för fullt ( i huvudet)redan nu :-)
Kommer att ha en grupp för frukost stunder, där solen skiner på morgonen/fm, det är där och i uterummet rottingmöbler kommer att passa.

Syrran har rotting möbler ute i ur och skur om sommaren och jag tycker inte att det gör nått om den ser lite "tuktad" ut. Patina är vackert

Ikea har en mängd riktigt snygga rotting fotöljer och alla utom 1 av dom jag visar är stapelbara!!! PERFEKT då dom ska förvaras under vintern

899 kr

649 kr

499 kr

299 kr

...finns även i barn storlek för 179:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar