Leta i den här bloggen

måndag 11 oktober 2010

Snygga så man får hjärtflimmer

Dessa bord är så snygga att man får hjärtflimmer...
De 2 översta är från Mio och det undre är min absoluta favorit!!
Då jag såg det så slog hjärtat ett extra slag (och jag överdriver inte) :-)
Båda finns även som lampbord/ sidobord
Gjorda av alm... SÅ FINT!
















Detta är från Ilva och finns även i en större storlek






Jag har ju mitt vardagsrumsbord som jag oxå är så förtjust i, så det blir nog ingenting av mina bords drömmar...
Mitt bord som jag fyndade på Blocket för 500 kr, då var det ett skrivbord som jag sågade av benen på och målade i vinrött... Målade tyvärr baar ett varv sen ville jag se hur det såg ut och bar aldrig ner bordet igen för ett andra varv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar