Leta i den här bloggen

söndag 17 oktober 2010

2 av samma sort


Min Lilla Tjoppa
Hon har en udda talang... Nästan varje dag upptäcker jag att hon kommer och visar upp 2 saker av samma sort!
Slump eller medvetet, jag vet inte? Men det händer så ofta att jag börjar tro att hon letar efter likheter.
Alltså hittar hon en legobit så letar hon reda på en likadan som hon då håller i varsin hand. Färg är inget hon bryr sig om att det ska vara samma.
Bollar i bollhavet häromdan. Dom bollar som finns i bollhavet är av plats men ibland händer det att det kommer in någon annan sort som är mera skumgummi-aktig och VIPS har hon 2 sådana bollar i händerna och visar upp.
Ja, det har ju hänt många gånger och med olika saker...
Idag kom hon med mina läppglans och visade mig



Få se om det fortsätter eller om det bara varit en slump :-)

2 kommentarer:

  1. Vilken sötknopp.... och det är klart att det inte är en slump.....hon har räknat ut att två och två är gott....

    Kram Tess

    SvaraRadera