Leta i den här bloggen

fredag 27 maj 2011

@ work

Jag har jobbat häcken av mig i dagarna 2, har haft fullt upp från då vi öppnat till vi stängt. Vilket iofs är väldigt roligt, men man blir helt slut i kupan. Ljudet och tempot är HÖGT på Busplaneten vill jag lova!

Nu ska det bli väldigt skönt med helg!
Vi ska fortsätta murandet och så har vi ju morsdag på söndag, då hoppas jag på uppvaktning och vi ska självklart till mamma med en blomma <3 Veckans framsteg med Villa Grande
Vi har haft en grävare här som tagit bort storstenar från uppfarten. OCH Johan och Taggen bar in granitskivan till ön igår!!!! Du milde vad snyggt :-) Nu ska vi bara låta smeden göra ett "stödben" till den då den har ett barhäng som sticker ut på ena sidan.

Jag har köpt hem tapas och planerar ett glas vin då kidsen lagt sig. Johan har hyrt en sci-fi film... MONSTERS. Inte mitt första val...inte heller mitt andra. Har Johan hört talas om romantisk komedi? eller nått annat lättsamt. Nåväl, jag kommer nog att somna iallafall.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar