Leta i den här bloggen

måndag 30 maj 2011

Fasad belysning

Jag funderar på fasadbelysningen och den sätter verkligen sin prägel.
Vi kommer att ha väggbelysning på var sida om köksfönsterna och eventuellt brevid ytterdörren. Resten av belysningen blir spotlights från takfoten.

Den här stilen gillar jag skarpt och vill ha lite sådan känsla och inte bara "modernt"
(Utemöbler i svart järn med tjocka dynor *mums* Vart finner man sådana?)








Dessa 4 lampor är från Norlys och jag tycker dom 3 första är så snygga, men är rädd att jag gör ett stilbrott om jag väljer någon av dom??!!
Hjääääääääääälp
Måste nog ta hem och prova på fasaden innan jag tar några beslut!!


Då är nog denna mera i stil med ursprungsplanen... den ger ett otroligt fint ljus upp och ner.


Som ni ser så är jag lite kluven...
Huset är ju inte putsat ännu, så jag känner lugnet ett tag till!
Jag är alltid intresserad av att höra vad Du tycker :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar