Leta i den här bloggen

måndag 2 maj 2011

En härlig plantering

Denna bild har jag tittat närmare på massor av gånger. Funderar på att plantera ädeltujor eller enar i bakkant och sedan måbärshäcken och framför det rhododendron mot gången som leder till ytterdörren.. alltså mitt emot carporten.

Denna plantering har några år på nacken förstår jag.. Jag och mitt tålamod lär få kämpa med slutresultatet! ;-) OM det skulle bli detta alternativ.

Har även funderingar på att göra en låg rabatt där med enstaka växter i en kullerstens rabatt.. med måbärshäck i bakkant.
En rhododendro är självskriven där, då vi ska ha en skiljevägg (cykelparkering som ska vara efter förrådet)som skapar skugga just där! Sedan funderar jag på björngrästuvor och några barrväxter.

Vi ska nog ha kullersten bakom brevlådan och fram till förrådet...det skulle va snyggt att fortsätta med det..

Men vad är det med blogger?? Jag kan oftast inte få in alla bilder som jag vill visa :-( *sur*

Ska sätta in bilder på altanbygget senare ikväll :-) WIII

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar