Leta i den här bloggen

söndag 29 maj 2011

Morsdags present

Idag vaknade jag pigg och utvilad för första gången på länge och gick upp före alla andra. Jag som skulle få sovmorgon på självaste morsdag
Dagen skulle spenderas hos mamma/mormor med alla barnen och innan dess skulle vi hitta en passande blomma åt henne på Smultronstället

De var kallt och regnade och jag hade ingen aning om vad jag skulle hitta på.. Hon har ju ALLT!
Men, sen såg jag nått hon inte har och det var ju ett blåregn som heter Blue Moon
Ska bli så spännande att se den växa på en sydsida hos dom :-)


Jag blev alltså inte uppvaktad idag.. Men det tar jag igen nästa helg, med en sovmorgon!

Sömn och Tid, det bästa man kan få :-)

Vi köpte en buske och en paviljong på lördagen så någon present förväntade jag mig inte idag
;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar