Leta i den här bloggen

måndag 30 maj 2011

Spännande gångar

Jag har skissat in två gångar på våran tomt och hade för avsikt att göra dom i samma veva som vi anlägger gräsmattan. MEN nu har jag kommit på att jag ska vänta med dom ett tag.. (har alderlens för många ideér och kan inte göra allt på en gång)
Men jag har ju samlat på mig endel bilder på olika stigar och gångar med olika beläggningar. Här är bilder på några av dom


Natursingel som jag tänkte använda på mina gångar..

Så läckra "fontäner"

Kan det vara lavendel? Som i mitt fall skulle bytas ut till stepp salvia som klarar sig bättre här!
Jag gillar dessa blommor med stenar och det är nått jag ska ha här och där!
På gamla adressen hade jag en stor sten med steppsalvia i framkant och det är perfekt match

Underbar kullerstens gång i Katarinas trädgård som för övrigt har en underbar blogg och en HELT fantastisk trädgård!

Trampstenar då det är som snyggast!
Notera spegeln på planket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar