Leta i den här bloggen

fredag 13 maj 2011

Torsdag den 12é

Oh my good...igår då jag skulle in och kika i min egen blogg upptäckte jag att den var "kidnappad" av en kompis till mig, som på nått finuligt sätt och guidad av Blogger blev ägare till MIN blogg!! Hon vart minst lika förskräckt som jag då detta skedde.

Kunde lugna mig då jag läste i bloggar jag följer att flera på Blogger haft strul med sina bloggar och min kompis som tagit min blogg hade själv borta sin blogg... Ja jisses, antar att Blogger haft att göra under natten, för att ställa allt till rätta!

Johan ringde mig på jobbet idag och berättade att den var tillbaka och då vart genast Fredag den 13ónde en lyckodag :-)

Min blogg saknade mina 2 sista inlägg... Som jag nu hafsat ihop i en kortare version och lagt in på bloggen igen. Så ordningen är återställd!
*puh*

Min blogg...Ibland är det min dagbok / bollplank / påminnare / min stil-guide / reder ut mina tankar ibland / husbygget samlat i ord och bilder / Min familj under resans-husbyggets gång... Mitt liv under en väldigt speciell period i livet!

Kram och trevlig helg önskar jag Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar