Leta i den här bloggen

söndag 1 maj 2011

Jag gillar min utsikt just nu :-)

I detta nu tar Johan och Erik ut höjden på altanen. Det går som en dans :-) Ikväll ska jag lägga ut kort på altanbygget!!

Nu ska jag och ungarna ut på en promenad och sedan är det lunch tajm, då får bygget stanna upp för en kort lunch rast *hihi* Hoppas det finns matreal så inte bygget måste stanna upp förrens ikväll!

Tror jag måste ta släpet till K-rauta och köpa flera markplattor, (dom som reglarna vilar på) för vi har alderlens för fååååå till våran Villa Grande Altan

Hoppas på att ha bilder som är värda att visa upp ikväll då ;-)

Några timmar senare...

Sövde lillan i vagnen och blev samtidigt över bjudna på fika-left overs till grannens altan, dom hade dop igår för lille "Åtta" (Oskar)som hans storebror Erik 1,8 år kallar honom :-)
Där blev jag sittandes och gassade sol och surrade istället för att göra nogon nytta.
Johan åkte senare på Byggmax och handlade div saker så inte altanbygget ska stanna pga matrealbrist!

NU ska jag ut och fota... och det liknar inte en altan än sålänge!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar