Leta i den här bloggen

torsdag 5 maj 2011

Samma rum och 3 möbleringar

Om jag idag skulle måsta välja en stil att leva med i resten av mitt liv, då skulle jag välja
Tine K
LOVE IT!
Möbler som är klassiska och ganska nätta, enkla och luftiga.
Svarvade lampfötter och järnljusstakar.
Färger som oftast inte sticker ut för mycket, men än dock finns det dova färger i detta svart vita hem.
Rejäla äkta metreal som trä, järn, läder och målad keramik och glas.
Linnelampor med snäckskals-"frans" och plisserade silkeslampor (som jag är lycklig ägare till)


Här är bilder från hennes hem och jag såg ikväll att det är samma rum på alla bilder.


Måste tillägga att just dessa bilder representerar inte riktigt stilen jag just beskrev! Men har en mapp med bara Tine K inredning att inspireras av

Ha en fin dag / Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar