Leta i den här bloggen

tisdag 13 juli 2010

Spegeln är en skönhet!

Jag ÄLSKAR min nya spegel! Den var så fin som jag hoppades på. Har bara sett dessa på nätet tidigare.



Lilla Tilda blev 11 månader idag ...tänk vad tiden går fort!

Idag skurade jag av allt fix från klinkret, men fick kalla på förstärkning.
På vissa ställen satt det fast så jag trodde dom skulle förbli fläckiga! Men med en massa skrapande med kniv och gnussande så blev dom tillslut rena! *puh*
Inom kort ska dessa oljas så att vi kan foga.
Imorgon ska det klinkras i barnens badrum :-)



Jag tycker att detta blir så coolt, glatt och snyggt i ungarnas badrum :-)
Jag gillar orientalisk och nordisk stil...detta badrum kommer att ha både och.
Den "nordiska" biten är väggarna, taket och alla möbler, vita och utan krusiduller.
Den "orientaliska" biten är det Marokanska multifärgade golvet och en snirklig spegel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar