Leta i den här bloggen

tisdag 27 juli 2010

Beställning

Ikväll drog jag iväg beställningen på Ellos då det damp ner en 20% rabatt på hem-sortimentet i min e-mail
Det blev cremevita hankgardiner till köket.



Jag skulle även beställa 2 av dessa efter MYCKET velande om färg och form på kökslampor. Transperanta i tyg eller glas eller plåt
Ta hänsyn till kristallkronan...
Nu hittade jag dessa och tyckte att dom skulle passa perfekt mot allt det ljusa runt matbordet. Det kan ju inte bli helt blekt där då resten av köket har så mycket attityd :-)
MEN det ska ju jäklas lite...Just dessa lampor kunde man inte köpa online
Närmsta ILVA butik finns i Malmö



Den här är ju bara för underbar...men lite för liten för vårat stora kök.



Denna är lite för grön



Den här är ju snygg... något lantligare än vad jag tänkt mig, men den är inte borträknad ännu ;-) Mio



Denna är oxå perfekt, men slut i lager på a peace of haven



Jag får snällt leta vidare... och har ni nått tips om någon bra webbshop så hör av er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar