Leta i den här bloggen

söndag 11 juli 2010

SCHACK MATT

Idag klinkrades vårat svart vita badrum. Nicke pick har gjort det igen ;-) Oj, vad vi är nöjda! Men det tog hela dagen, så barnens toalett blir en annan dag.
Den som väntar på nått gott, den får snällt vänta ;-)
Jag har såpat andra varvet i entreérna...bara ett varv kvar nu innan fogning.
Lillan och Joel blev bjudna över till grannen för ett dopp i barnpoolen :-) Lillan doppade fötterna och var nöjd med det. Joppen badade desto mer...
Jag hade tyvärr glömt kameran, men pappa dokumenterade denna klinker dag!

Vi fick över 2 paket vardera av svarta och vita klinkerplattor. Genast snurrar ju skallen av tankar på vad man skulle kunna hitta på med dessa. För dom går ju att använda utomhus!
Kolla vad jag hittade på nätet :-) www.minibilar.com



Detta är ju ett roligt alternativ :-) Då måste jag lära mig att spela ;-)

Ett annat är att klinkra en svart och vit eller bara svart liten "farstu" bro utanför barnens altandörr.

Eller använda dom i någon slags uppmurad utemöbel av något slag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar