Leta i den här bloggen

torsdag 22 juli 2010

Spegel blank

Nu är den här :-) Granitskivan som vi väntat på... fast det är bara del 1 av 4 som kommit. Lite fundersamma blev vi då den INTE var helsvart som vi beställt!!!
Måste nu 2 dagar senare korrigera mig själv. Efter en titt i grannens kök så ser jag att vi fått rätt granitskiva!! Jag hade bara sett en solid svart bänkskiva hos dom och beställt en likadan... men det är små små "flakes" i den.

Well...granitskivan är vacker som en dag och spegelblank som en sjö. Vi är supernöjda med den, så inga upprörda känslor över detta!!



Ikväll då vi lagt ungarna var Tony hemma, så vi passade på att åka på bygget både jag och Johan. Jag skruvade ihop 5 garderobs lådor och Johan slipade och målade hela vardagsrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar