Leta i den här bloggen

måndag 26 juli 2010

PANG så var tapeterna på väggen

Tord Smetana kom till oss i några timmar och PANG satt alla tapeter på plats :-)

I Tonys rum hann vi inte måla väggarna, men fick måla just där fototapeten skulle upp så får vi måla resten av väggarna en annan dag. Tony är NÖJD!
Vi har oxå kommit fram till att fönsterväggen blir VIT



Vårat sovrum blir mysigt med Sandbergs tapet "Vera" som jag haft liggandes i ett köksskåp i 6 års tid. Den var tänkt att sättas upp i studion som aldrig blev färdig.
Taklampan fick jag av Johan för 3 julaftnar sedan och den passade inte i vårat sovrum och har legat uppe på en garderob sedan dess. NU kom den till sin rätt



Värlskarta på plats i ungarnas allrum. Å vad bra det blev trots att han fick lov att skära bort 30 cm i underkant. Härligt och inspirerar till att lära sig geografi då dom ligger och chillar i soffan. Vi ska ställa en tv-bänk framför tapeten + att en tv ska hänga på väggen. Jag hoppas att detta inte ska störa utan snarare leda till nyfikenhet.



Joel tittar nyfiket på då Spindelmannen hängs upp på väggen. Det blir ASA COOLT för att använda sonens uttryck :-) Så roligt att han valt tapeten själv. Då han fick se den för första gången sa han "Jag vågar nog inte sova i mitt rum" Men jag tror och HOPPAS att det inte blir några problem med det!



Tildas tapet RÖD och GRANN som ingen ann :-)
Nu ska det bli så roligt att inreda dessa rum. Håll utkik här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar