Leta i den här bloggen

torsdag 15 juli 2010

KÖKET

Idag har Nicke pick och Johan kaklat i köket och det blev precis så bra som jag önskat om inte bättre :-) Oj, vad jag längtar tills det är dax för att inreda.

På tal om det...jag har ff inte köpt linnegardinerna från Ellos. Har beslutsångets om vilken färg jag ska välja! Syrran sa, absolut inte svarta och hon skulle inte ta någon av färgerna som jag funderat på :-o Vaaaa?? Nä, hon skulle välja gröna gardiner.
Jahapp...så sa hon och jag fick nu ännu mera att fundera på.
På Ellos har dom en militärgrön som inte är helt fel .. fast dom känns lite dystra. Jag vill ha ett glatt kök fast jag vill ju samtidigt att det ska vara smakfullt.
Så nu ber jag om eran åsikt, vilken färg/färger skulle ni välja på gardiner till mitt kök?? och har ni tips om inköps ställen på linnegardiner/ lin voile så är jag tacksam :-) Jag vill ha färdigsydda hankgardiner.
Väggfärgen är sandfärgad, köket är inte kritvitt och bänkskivorna är svart granit.
Så VITT vitt går bort... offwite passar bättre eller lin-färgat??





Svartvarorna
Så underbart att ha kyl och frys :-) Bara att ladda och nu har vi ju även mikro så snart är byggbaracken ett minne blott.


Vi blev bjudna på en spontanmiddag hos grannarna ikväll.
Så trevligt och så gott. Mellan deras lille kille och våran Lillan så skiljer det 6 dagar. Hur lyckat som helst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar