Leta i den här bloggen

lördag 2 juli 2011

Sovande skönheter

Jag kunde inte låta bli att ta fram kameran och fota lillan där hon låg och sov så tungt och skönt?
:-)


och då jag var i farten.. fotade jag storebror som oxå sov så sött!!

Nu har jag SEMESTER och kommer inte att behöva väcka någon liten sömntuta på länge :-)

Vi har bokat in en tripp till Kolmården i sommar, men vad ska man mer hitta på på vägen upp och ner?
Vi har Gränna som ett alternativ, trevligt att se polkagrisar bli till! Det gjorde även jag då jag var i Joel´s ålder och jag kommer ihåg det än idag hur dom kastade den vita varma polkagris degen i marmorbordet och sedan blandade in den röda degen och vips var det riktiga polkagrisar framför mig!
Någon som har något tips på bra utflyktsmål och övernattnings ställen för barnfamiljer på vägen Norrköping/Umeå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar