Leta i den här bloggen

fredag 15 juli 2011

Lekplats i trädgården

Barnen ska få en sandlåda och en lekstuga med tillhörande altan (blir nog ingen lekstuga i år) Men hittar vi rätt stuga till rätt pris så... Jag hoppas ju såklart att dom ska få det så fort som möjligt.

Har hittat helt underbara inspirationsbilder på en lekstuga, Famely living


Hittade även en inspirerande bloggerska som rustar upp gamla saker och hittar på nya användningsområden för dom.
Rusta upp




Jag fick själv en "lekstuga" då jag var typ 13-14 år och jag fick välja tapet själv, det blev rosa och lila pyttehjärtan på vit botten, det romaniska kontrades med att hyra både en videoapparat (!) och hajen filmen som sågs där nere i lekstugan och till råge på allt så vågade jag sova där!

Pappa byggde ett förråd och en varmbonad "lekstuga", dörr i dörr samt ett uterum med 3 sidoväggar (varav en var med de 2 dörrarna)och tak i ett... Väldigt smart ide´ måste jag säga nu då jag kommer ihåg hur helheten såg ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar