Leta i den här bloggen

lördag 16 april 2011

Sängbord

Jag kikar alltid efter sängbord, vi har ett som jag målat ljus ljus rosa, som Tilda ska få då vi får ett matchande par!! Jag har ingen aning om vad jag är ute efter, det är väll därför det tar sådan tid.
Men här kommer några fina sängbord

Liknande såna här har vi faktiskt här hemma, fast i ungarnas allrum som leksaksförvaring. Mycket praktiskt och snyggt på samma gång. I fotändan en bänk från Åhlens (bilden är från Åhlens) Vi har oxå plats för en bänk eller någon slags förvaring vid fotändan och hittar jag bara rätt möbel eller någon slags förvaring så slår jag till.

House doctors sängbord (väldigt likt mitt i formen) Kanske ska man köpa ett sådant och måla mitt i samma färg?!!
Finns i flera häftiga färger, men det svarta är nog det jag skulle vilja ha själv.

ELLER samla på sig en massa gamla koffertar och resväskor att ha som sängbord. Vintage på hög nivå och passar inte hos oss.. Men jag gillar bilden!

Detta superfina är från Ellos (finns inte kvar såg jag just)! Tycker det påminner om Niki Jones fantastiska möbler.

Den är från IKEA är riktigt fin, men kanske för låg som sängbord...kanske 2 stycken vid fotändan?

Hemnes från IKEA känns ju som en klassiker. Snygg och billig!!


Det här sängbordet är ju FAB Smala stålben och finns inte i Umeå kan jag försäkra! Däremot har tex. Ilva iallafall liknande möbler som soffbord.


Vilket är din favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar