Leta i den här bloggen

torsdag 28 april 2011

Paviljong

Jahapp... Nu har jag hittat paviljonger som är färdiga, bara att montera ihop och sätta på tygtaket och VIPS är det färdigt!

Undrar nu om det inte är detta alternativ som gäller...?? Den här är 3,5m x 3,5m och jag stod inne i en sådan idag på Plantagen och den kändes mysig och rymlig på samma gång!

OCH den är snyggare i verkligheten än på den här bilden!


Vi får se :-)

Såg ädel thuja på ca 1,5 m som jag blev sugen på!!
Den trivs ju inte med vårens starka solstrålar..
Rhododendron *suck* Men då måste jag fixa skugga så den ska trivas på framsidan.
Hasselört är ju en annan favorit, som marktäckare och den är oxå en skuggväxt... Hosta oxå den en skuggväxt som jag älskar!!
Jag får nog göra en rabatt på baksidan där jag får ha mina favvisar!
Men måbärs häcken trivs i sol och det är jag väldigt glad över! Den häcken beställs barrotad 10 stycken för 229kr och planteras 2-3 st per meter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar