Leta i den här bloggen

måndag 18 april 2011

Parasoll träd

Har inte tid till sånt jag vill fokusera på just nu. Som tex. altaner, plattsättningar, gräsmattor, träd och buskar...

Så läckert att ha ett träd istället för ett parasoll i altanen.

Här har dom visat hur lärkträ blivit grått med åldern.



Pricksjukan in the house!

Johan är sin 3´dje vecka i Stockholm och då passar ungarna på att ha 2 vändor av vattkoppor!!! Var hemma med Joel i nästan en vecka och idag fick lillan koppor!! Påsklov och full fart på jobbet...Gahh
Pusslet passar lixom inte ihop just nu.
Min faster ställer upp om det skulle krisa.
Svårt bara att avgöra hur lillan kommer att vara imorgon. Idag har hon varit lika pigg som vanligt, men det vet jag ju av erfarenhet att det kan vända snabbt.
Själv har jag kurerat min onda hals med Kan Jang och är mäkta imponerad av detta naturläkemedel :-) Det tom konkurerade ut Esperitox som jag äter som godis i förkylningstider och det funkar det oxå!

Over and out för ikväll
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar