Leta i den här bloggen

fredag 31 december 2010

Gott Nytt År

Gott Nytt År önskar jag alla som tittar in här!

Det nya året har jag stora förväntningar på!
Har en stor önskan om utrensning av det gamla och in med ny energi och kraft.
Ett av mina nyårslöften är att ta tag i träningen och turligt nog ska jag fira Nyår med dom som jag ska träna med. Så vi kan peppa varandra att stå för vårat löfte :-)
Sen har jag för avsikt att kika närmare på ekologisk och närodlat, så man kan bidra med något till moder jord och sig själv. Ett fantastiskt "winn winn" koncept så att säga.

Nu ska vi iväg till Erik & Malin för Nyårs firande :-)
Karbad och god mat och goda vänner, kan ju bara bli trevligt!

Kvällens Meny
Pilgrimmsmusslor med basilikasås
Tårnedå med gorgonzola och potatis gratäng
Friterad brie med hjortronsylt och vanlijglass

Kaffekarlsson ingredienser tar jag med...
och av svärfar fick vi bubblet som vi ska skåla med på 12 slaget
Det riktigt pirrar i magen :-)

Det gånga året har varit det tuffaste i mitt liv och jag är beredd att lägga det bakom mig och försöka minnas allt trevligt som varit!

Ut med det gamla och In med det nya

Gott Nytt År

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att detta år blir bättre för er på alla sätt!

    SvaraRadera