Leta i den här bloggen

måndag 27 december 2010

Badkar



Här är vårat svart vita badrum. Här var det precis ny kaklat, så det är fog som syns som smuts på bilden... Väggen och taket ska målas först i en gråfärg och sedan silver på det! HOPPAS det blir som jag vill.. Detta har jag inte sett någonstans utan jag chansar. Har valt en gråfärg och metallic nyans från färgkartan och det vet jag ju hur det har gått förut *gulp* Men men, det går ju att måla vitt om man skulle ångra sig!

Vi ska mura upp en glasbetong-duschvägg på motsatta väggen.

Här är badkarsblandaren "Love me" från Svedbergs
">

Handfatet oxå det från Svedbergs


Jag hade bestämt mig för badkaret nedanför "Smögen" från www.badbaljan.net och då jag skulle slå till så hade dom slutat sälja det karet :-/




Sen har ju alltid dom här tassbadkaren från www.finabadkar.se legat högst på min topplista, däremot tycker Johan inte lika mycket om dom.. då känns det inte så kul att köpa ett sånt.



Nu är jag i valet och kvalet att välja ett lite modernare tassbadkar till vårat svart vita badrum. Ett sånt här svart med "silver" ben??



Vad tror ni?

Måste ju berätta att vi allihopa fick plats i huset över jul :-)
Fast då fick Johans mamma o hennes karl offra sig och sova i köket. Johans mormor i soffan.. men vi andra sussade hyfsat gott i sovrummen där uppe. Dom som fick bästa sömnen var nog ändå barnen som allihopa tog sovmorgon!
Vi har ätit och umgåtts och Joel fick ett Wii spel som nästan alla testade.. jag har inte gett mig in i spelet ännu, men det är en tidsfråga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar