Leta i den här bloggen

torsdag 23 december 2010

Finaste

Bjuder på de finaste bilderna jag hittade i min blogg mapp så här dan före Julafton :-)

Jag har sällan skådat vackrare rum och inredning!
Älskar hur hon får ihop gardinlängderna med olika mönster och den tvär randiga lampan som avviker totalt men som man ändå inte vill vara utan i allt det perfekta. Hur hon blandar modern stil i gammal miljö.

Designers Guild


Här är ju den här läckra gul-fägen igen och dessutom på den överdimentionerade lampan :-) WOH SÅ COOL!!!


Fuchia färgen är så läcker!!
Tänk så vågat, en rosa soffa...det har jag aldrig sett irl, men ofta i Tricia Guild´s inredningar
Se även här en helt galen lampa i allt det perfekta.


Ikväll/natt blir det julklapps inslagning, bara barnen somnar någon gång! Lillan har gormat och haft sig till sent varje kväll hela veckan.

Imorgon åker vi upp till Johans mormor i Örträsk för att fira jul med en stor del av släkten. Hur vi ska få plats 16 stycken + 2 hundar i ett hus med 2 sovrum, det undrar vi??!! Men det sägs att det ska gå ;-)
God Jul önskar jag alla som kikar in och läser här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar