Leta i den här bloggen

tisdag 28 december 2010

Kant på tillvaron

Letade i mina mappar efter lampskärmar och kuddar med bollfransar, Hittade ingen just nu (pga tidsbrist)...men fann dessa istället!
Jag har för längesedan köpt hem runda platta snäckskals pärlor från Panduro och har för avsikt att göra nått av dom. Gillar verkligen Tine K´s lampskärmar med snäckskals-kant




Här är en bollfrans från Designers guild för 580:-/meter



Köpte denna gula bollfrans då jag var in på jobbet sist :-) En sån där grej jag inte vill vara utan, har ingen aning om vad det ska bli av den?! Men jag är säker på att den kommer till användning förr eller senare.
Den passar förträffligt i lillans rum till Pip-tapeten





Dessa bollfransar är från Panduro och kostar 39:-/1,5 meter och finns i massor av färger. Såg nu att det även finns i mini-format att ha tex till scrapbooking!! Har du sett det Sophie? :-)



Jag har tidigare sytt en kudde åt lillan med en rosa bollfrans och Tilda tyger från Panduro. Kan ses i tidigare inlägg...

Dessa bollfransar finns också på Panduro till ett pris av 89:- per meter, vilket jag tycker är väldigt billigt!! Ni vet väll att det finns en Panduro återförsäljare i stan! Konstnärsshopen, en väldigt mysig liten butik med kunnig personal!


2 kommentarer:

  1. Japp, jag har flera olika färger av mini bollfransar;-)

    SvaraRadera
  2. Asch då! Trodde att jag skulle kunna tipsa DIG om nått inom scrapping *hihi*
    Jag har inte sett någon LO med bollfrans någonsin...

    SvaraRadera