Leta i den här bloggen

måndag 20 december 2010

Nytt rått sött och nött

På Drottninggatan ligger gallerian PUB som hade riktigt trevliga inrednings butiker, som House doctor och ROOM mfl.. Det är butiker i min smak. Lexington är marint och mycket rutor och passar inte hos mig, men jag GILLAR det! (inga kort därifrån)

SÅ mycket snyggt och läckert i en salig blandning av nytt rått nött och sött
Denna bild. House doctor


Sisalmattan...!!! *gagagaaa*



R.O.O.M



Det här bordet är nu överst på min vardagsrumsbord-topplista!!



*hohoho*

Har en lååååååååååång lista till tomten efter denna weekend resa ;-)

1 kommentar:

  1. Jag är verkligen superförtjust i House Doctors produkter så jag ser verklien fram att få klämma och känna på deras produkter nästa gång jag är i Stockholm.

    Sv: I Peking kan du shoppa massor med billiga kläder, väskor, smycken och skor you name it! Men allt som är billigt är kopior (av blandad kvalitet).

    SvaraRadera