Leta i den här bloggen

tisdag 8 juni 2010

Velar hit och dit...PIP

Underbara PIP i rött...den coolaste tapeten av dom alla som jag är rädd att den blir To much med...


Prickar i ett barnrum kan ju aldrig bli fel.. glatt och roligt, men saknar FLICK-rums känslan (Nu då jag äntligen har chansen att göra ett prinsessrum!


Som en dröm...


Nu hade jag ju bestämt att ta den blåa PIP tapeten till lillan MEN börjar att vela...IGEN...*suck*
En sak är då säker, jag ska INTE stå där med bara vitmålade väggar då vi flyttar in! NEJ, jag ska göra ett val inom en väldigt snar framtid. Frågan är bara vad??

PIP igen SÖT som få


Ljuvlig fototapet som kusin Emelie har på väggen...Me love!!


"skola/industri" barnrum... inte aktuellt i sessans rum. Men jag gillar det


Måla en egen personlig bild på väggen ...om man visste vad man ville ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar